[ 002 ] Poszukiwania własnego "JA" + motywacja



      Od ponad pół roku staram się odnaleźć swoją własną, oryginalną i indywidualną drogę w tym, co robię. Próbuję wszystkiego - portrety, wyłącznie ołówki, kredki, farby, tatuaże, długopisy... Jednak nadal nie potrafię się zdecydować, co dla mnie jest najlepsze.
Czuję się dobrze w czarno białych pracach, uwielbiam szkicować, robić cienie, ale chciałabym jakoś nakładać na to kolory. Mimo wszystko zawsze, gdy to robię, coś mi nie pasuje i wydaje mi się, że jest to do niczego. Nie wiem, jak się za to zabrać i, przede wszystkim, jak to wszystko łączyć.



      KOCHAM, naprawdę kocham pracować długopisami, pisakami oraz cienkopisami. Są dokładne i wyraziste. Mają w sobie coś, co mnie w tym urzeka. Gorzej niestety jest z moją "kreatywnością" oraz oryginalnością, trudno jest mi samodzielnie cokolwiek skomponować, ale... Robię postępy.






      Motywacją dla mnie są moi bliscy, którzy liczą na to, że mimo wszystko pójdę w kierunku artystycznym. Strasznie mnie to dziwi, bo nie jest to zbyt opłacalny kierunek, ale dlaczego by nie spróbować? Kibicują mi na każdym kroku, krytycznie oceniają każdą pracę i pomagają naprowadzać na drogę, którą powinnam iść. Robią, co mogą, bym miała dobrą pracownię, dobre narzędzia do rysowania i, bym dostawała za każdym razem mocnego kopa do tego, by dalej rysować.
      Prócz tego lubię przeglądać różnego rodzaje strony oraz fanpage na facebooku, profile na deviantarcie i na instagramie. Być może dzięki temu moja wyobraźnia oraz kreatywność w końcu się "ruszą" :)




Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz