[ 004 ] Goku, Dragon Ball i inne bajki



      Kilka razy już dostałam propozycję, by spróbować rysować anime lub inne bajkowe postaci. Pierwszy był kolorowy Dragon Ball a w tym Goku, którego zaczęłam coraz bardziej ubóstwiać. Czuję się dobrze, rysując to, ale... Wciąż czegoś mi brakuje w moich pracach.


      Pierwszy rysunek, czarno-biały Goku, zaczęłam tworzyć już jakoś 2 tygodnie temu, ale odłożyłam szkicownik i... Dokończyłam dzisiaj. Mam zamiar przełożyć to na arkusz 4x większy, zobaczymy, jak mi to wyjdzie. O ile wyjdzie oczywiście.

      Druga praca przedstawiająca wikinga - stworzyłam to jakiś rok temu chyba. Arkusz A4, długopisy, marker oraz ołówek. To chyba był najmilej spędzony czas w trudnym dla mnie okresie. Natchnieniem był film Asterix i Obelix - W służbie jej królewskiej mości. Śmieszne, ale prawdziwe.

      Brakuje mi mojej starej, dobrej motywacji, bo teraz mimo wolnego czasu nie potrafię się za nic zabrać. Brak mi chęci, takiego porządnego kopniaka w dupę, by ruszyć do przodu. Coś polecacie na te ciężkie dni? Jak Wy motywujecie się w takich momentach?

      


FACEBOOK  |  INSTAGRAM  |  ASK

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz